torsdag 17 november 2011

Jag och mig själv!

Ja, då är det dags för mig att åter ta upp skrivandet och lyfta på locket på denna kokande gryta som kokar över var och varannan dag. Den kokande grytan är ju jag då och bubblorna som kokar över är all skit som samlas under mina naglar efter att jag har ventilerats i detta samhälle under allt för lång tid. Just det här kommer mitt skrivande att handla om och en massa annat som jag känner för att ta upp och musik som är mitt förstahandsval när det kommer till att skriva av mig.
Trots att det går mig emot att sitta här och göda detta egocentriska samhälle så är det precis det jag gör, följer just den strömmen om att folk skulle bry sig om vad jag gör. Men jag tänker göra det på ett annat sätt och bjuda in till något annat än det jag senast shoppade eller vilket märke jag har på min mascara. Och om ingen läser kan jag ju se det som en rolig läsning för mig själv när jag ligger i väntans tider på äldreboendet och inte har något annat för mig än att se tillbaka på mina blomstrande år.
Ja det var allt för i kväll! Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar